רוצים לדעת למה כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב – הנה 5 סיבות…

רבים שואלים אותי למה בחרתי דווקא בשוק הנדל"ן בארה"ב להשקעה. מה הופך את השוק הזה לאטרקטיבי ביותר. התשובה שלי היא בחיפוש  אחר שוק עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להשקעה שתניב לי הכנסה מקסימאלית בסיכון מינימאלי. המטרה שלי היא להמשיך לייצר הכנסה ולנצל בצורה המיטבית ביותר את תזרים המזומנים שלי. כשבארץ המחירים עולים ועולים, והחלום הזה מתרחק, החיפוש לאופציות טובות להשקעה בנדל"ן מוביל אותי היישר לארץ האפשרויות הבלתי נגמרות – לארצות הברית בארה"ב. ולמה?

  1. מחירי הנדל"ן בארה"ב בשפל – בעקבות מהשבר בארה"ב, המחירים בשווקי נדל"ן רבים הינם זולים יחסית. שווקים שכדאי לרכוש בהם נכסי נדל"ן בימים אלו הינם: פלורידה, ג'ורג'ייה, טקסס, אריזונה ועוד.
  2. הריבית למשכנתאות הנה שוב נמוכה היום – היצע הנדל"ן כיום הוא רב וזאת לעומת הביקוש הנמוך יחסית לרכישת הנדל"ן. על כן במטרה לעודד רכישת של נדל"ן מציעים הבנקים ריביות נמוכות יחסית ללווים עבור משכנתא לרכישת נכס בארה"ב.
  3. השקעה בנדל"ן מהווה גיוון לתיק ההשקעות שלך – יועצים פיננסים רבים מדברים על חשיבות הגיוון של תיק ההשקעות לבטחון לטווח הרחוק. הוספת נדל"ן לתיק ההשקעות תאפשר לך לייצר מקור למזונים נגישים בעת הצורך ולהגדיל את ההכנסות שלך לשעת פרישה. מה גם שהאפשרות למכירת הנכס קיימת תמיד בעת הצורך. רכישה בשוק באמריקאי כיום תאפשר לך לרכוש נכס בעלות נמוכה יחסית ממחירו הריאלי ו'ניצול' העלייה בערכו בעתיד.
  4. נדל"ן זה השקעה מצויינת לטווח רחוק – משבר או לא משבר, בטווח הרחוק השקעה בנדל"ן היא עדיין השקעה טובה. אם נבחן זאת 30 שנה אחורה ערך הנדל"ן עדיין גבוה משמעותית מערכו דאז. ואם יש לך דיירים שישלמו את המשכנתא אזיי ההשקעה עוד יותר משתלמת ובשוק הנדל"ן האמריקאי של היום הביקוש לבתים בקרב שוכרים הנו גבוה.
  5. הון עצמי – אחד הדברים החשובים ביותר ברכישת נכסים הנו העובדה שאנו מייצרים לעצמנו הון עצמי. ההון העצמי יאפשר לנו ליהנות מהלוואה המיועדת לבית וכתוצאה יאפשר חופש כלכלי. ההלוואה שנקבל תאפשר לנו מרחב נשימה ויכולת תמרון כלכלית להשקעות נוספות.